KLM en ETC verlengen samenwerking
- Redactie - The ETraining Company

- 27 jul
- 1 minuten om te lezen
Bijgewerkt op: 29 jul
Om de kennis over KLM in het algemeen en over hun NDC-systeem specifiek te vergroten, werkt KLM inmiddels alweer twee jaar met een branded e-learning portal van ETC. Op basis van de leertechniek van The ETraining Company worden waardevolle kennismodules aangeboden aan zowel leisure reisbureaus als ook touroperators en zakenreisagenten. Begin juni 2025 werd het contract tussen ETC en de Koninklijke Luchtvaart Maatschappij verlengd.

New Distribution Capability
Dit is een initiatief van IATA om de verkoop van vliegtickets te vernieuwen door te werken met offers en orders. Agenten voeren de wens van een klant in, waarna de luchtvaartmaatschappij met een aanbod (offer) komt. Wordt het aanbod geaccepteerd, dan wordt het een order. Dit vervangt het blauwe scherm met ingewikkelde entries. In de NDC-training legt KLM uit hoe het werkt en waarom zij hierdoor in staat is meer en betere producten te bieden aan reisorganisaties en corporate klanten.
Nieuwe module in oktober online
KLM is een van de oudste luchtvaartmaatschappijen die nog onder haar oorspronkelijke naam opereert. De airline streeft ernaar een klantgerichte, innovatieve en efficiënte luchtvaartmaatschappij te zijn met een betrouwbare operatie en klantgerichte producten en services. Bovendien heeft KLM zichzelf tot doel gesteld een leidende rol te spelen bij het creëren van een duurzamere toekomst voor de luchtvaart. In de nieuwe training, die inmiddels in productie is en gepland staat voor eind oktober, komen gebruikers meer te weten over het aanbod van KLM en hoe de luchtvaartmaatschappij zich wil onderscheiden.


