Nieuwe campagne Marokko incl. e-learning


Het Nationaal Marokkaans Verkeersbureau (ONMT) heeft de nieuwe plannen bekend gemaakt om het economisch herstel van de toeristische sector in Marokko na de COVID-19 crisis te verzekeren. De focus ligt in eerste instantie op het binnenlands toerisme, maar nu het voorspoedig gaat met de vaccinaties in het land (bijna 30% van de bevolking is gevaccineerd) wordt ook weer nagedacht over internationale reizigers.



Het ONMT heeft het merk "Ntla9awfbladna" onthuld, wat ruwweg "Laten we elkaar ontmoeten" betekent, dat het binnenlands toerisme in Marokko zowel bij de plaatselijke bevolking als bij in het buitenland verblijvende Marokkanen zal promoten. Op internationaal niveau zal Marokko zijn Visit Morocco-campagne nieuw leven inblazen.


Nieuwe e-learning module voor Nederlandse reisprofessionals

Dat Nederland een belangrijke markt blijft voor Marokko blijkt uit het feit dat het heeft deelgenomen aan het virtuele evenement Arabian Travel Event op 10 en 11 juni j.. Tijdens speeddate sessies sprak Rabia Talhimet, directeur Benelux, met de Nederlandse reisagenten en informeerde hen over een nieuwe e-learning module die wordt gelanceerd op ETravelTraining.